poniedziałek, 28 lipca 2008

Wychodzenie na przeciw potrzebom konsumentów w szybko zmieniającym się przemyśle fonograficznym

Dużo ostatnio czytam o tym jak artyści/firmy fonograficzne znajdują nowe sposoby zainteresowania potencjalnych konsumentów swoim produktem. Wiadomo, że Internet sprawił że nikt już nie kupuje "zwykłych" płyt, no to trzeba zmienić formułę. I tu się robi ciekawie.

Niedawno londyński artysta Esser wydał singiel w formie t-shirtu. Oto materiał filmowy o tym jak NIE odtwarzać t-shirtu:

Na oficjalnej stronie pisze, że:
The new Esser single is available as a T-shirt single. The t-shirt comes with a unique code you can use to download the Headlock EP...

t-shirt wydaje mi się dość przerażający więc chyba nie kupię. Zdecydowanie bardziej podoba mi się pomysł Innerpartysystem. Singiel "Don't Stop" da się zjeść I posłuchać. 100 kopii siedmiocalowego "winylu" jest zrobione całkowicie z czekolady. Też nie wierzyłam.

Jak widać nie do końca dopracowali tą technologię. Liczę na to że do 2009 uda się to naukowcom i każda płyta będzie wydawana w formie czekoladowej.


Esser na Myspace
Innerpartysystem na Myspace

Brak komentarzy: