czwartek, 31 lipca 2008

Piątek na Tapczanie!


Dzisiaj w krakowskiej Alchemii kolejna Tapczanowa impreza! Spodziewajcie się ekipy serwisu www.tapczan.info (w tym mnie!) na parkiecie, za konsoletą, a po północy głównie pod stołami.

Oto fragment zapowiedzi

"No więc pełni świadomości tego, że lato na półmetku, wespół w zespół z Alchemią postanowiliśmy pobudzić krążenie na piątkowej (1 sierpnia) imprezie w rytm… no właśnie, z tym jednoznacznym określeniem będzie problem.
(...)mix muzyczny będzie wybuchowy. Początkowo pełen dobrych intencji, poprosiłem przyjaciół o podesłanie przewidywanych tytułów, co by upstrzyć ten tekst, ale zapomniałem dodać, że piszę krótką zapowiedź, a nie encyklopedię, no i dostałem co chciałem. Przytoczę tylko nikły promil z odczytanych maili: Cocorosie, Blur, LCD Soundsystem, Coil, The Fashion, Sleep Walker (cokolwiek to jest; no właśnie, Maćku, co to jest?), Kid Koala, Peaches… Jak już wspominałem materiału na opasłe tomiszcze o historii muzyki popularnej trochę się zebrało.
Jeden z naszych kolegów, który do tej pory migał się od odpowiedzialności za tapczanowe losy, teraz stanął na wysokości zadania i przygotuje dla was komputer z „Tetrisem”. Jak tylko zmęczycie się hulanką i plotkami, partyjka kultowej gry będzie jak znalazł. Dodam tylko, że dzieło komputerowej rozrywki będzie wyświetlane przez projektor na ścianie, więc bawiąc się, stworzycie wizualizację dla całej imprezy."

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

było grubo i mocarnie. i tak już zostanie!