niedziela, 1 czerwca 2008

Mariija w tv

Niedawno jakiś znany autorytet muzyczny powiedział mi, że jazz jest ze wszystkich form muzycznych najbardziej w pytę, czy coś w tym guście. A z całego znanego mi jazzu nabardziej w pytę jest Mariija. I znowu nie jestem w tym tematcie obiektywna, no ale nic, tu macie klip z jakiegoś programu w TV4 gdzie Marcelinka wygląda super, śpiewa jeszcze lepiej, a jak mówi to nic tylko spadnąć z krzesła. Moje ulubione cytaty to:
"Jakbym nie grała to nie wiem co bym zrobiła... chyba bym się zabiła"
"Cześć jestem Mariija i mam fajnego ryja"
No to oglądamy

Mariija na Myspace

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

dżizass , Mary :)
wytrwałem do pół minuty santany ;)
myslałem, że to ta Marija z Silver Rocket, a tymczasem to jakaś lansiara z zespołem :))))))) flesh my fresh :)
no dobra ... muszę się zastanowić :)