poniedziałek, 9 czerwca 2008

Gdzie jest Tom Vek?

Robiłam sobie dzisiaj porządek w płytach, narzekając w duchu że "teraz to już nie to co kiedyś", i "kiedyś to były czasy", "kiedyś to nawet kiedyś było fajniejsze niż teraz", etc etc etc (spoko, minie mi jutro), i jakby na potwierdzenie tego telewizja przypomniała mi dobre czasy:

Tom Vek nagrał w 2005 fantastyczną płytę We Have Sound, która jest prawdopodobnie w pierwszej 10 moich ulubionych płyt. Tego lata widziałam go na żywo na Roskilde i z ręką na sercu mogę powiedzieć że nigdy nie widziałam artysty bardziej zaskoczonego że KTOŚ PRZYSZEDŁ NA JEGO KONCERT. Lepiej, namiot był pełny, a koncert genialny. Niestety od tego czasu coś u niego cicho, a szkoda , bo z wszystkich takich "next big things" którzy w przeciągu ostatnich paru lat zniknęli równie szybko jak się pojawili, Tom Vek mógły nam jeszcze ostro dokopać.
Tom Vek na Myspace

Brak komentarzy: