niedziela, 25 września 2011

Kawały o muzykach vol. 2



Przychodzi perkusista na próbę, a tam basista i gitarzysta leją sie po mordach. Zaskoczony pyta:
– Chłopaki.. co się dzieje?!
– Bo mi rozstroił strunę!
– To sobie nastrój.
– Nie chce powiedzieć którą!


Co słyszy muzyk rockowy ubrany w garnitur? "Czy oskarżony ma coś na swoją obronę?" (Alternatywna wersja odpowiedzi: "Wolałem twój zespół kiedy Carlos w nim grał")


Jaka jest różnica między słoniem a fortepianem? Fortepian da się zasłonić, ale słonia nie da się zafortepianić.


Koncert rockowy.
Perkusista myśli: Ale równo dzisiaj gram, jeszcze solo i po sztuce laski są moje.
Gitarzysta: Ale dzisiaj dobrze żarzy gra, jeszcze jakaś porywająca solówa z tarzaniem się na podłodze i laski są moje.
Wokalista: Ale dzisiaj czysto wychodzi, normalnie wszystkie panienki u stóp będę miał.
Basista: i razA i dwaA i 3 G i 4 E zaraz przejście, kurde tylko się nie walnąć i razA i dwaA i trzy G i cztery EAis B Shit, walłem się...


Spotkało się w sklepie muzycznym dwóch facetów. Jeden idiota, a drugi też gitarzysta.


Kapela zebrała się na próbę, tylko jeszcze gitarzysty brakuje. Czekają, czekają, w końcu wpada gitarzysta z dwiema butelkami wódki.
– Co ty?! Z alkoholem na próbę!?
– Nie – z gitarą na popijawę!


Jak pozbyć się basisty stojącego pod drzwiami? Zapłacić za pizze.


Spotykają się dwaj muzycy alternatywni i jeden mówi do drugiego:
– Wiesz, wydałem płytę!
– Super, a ile sprzedałeś?
– Eee, niewiele - dom, samochód...


Co się stanie jeśli puścisz muzykę country od tyłu? Wytrzeźwiejesz, żona do ciebie wróci a twój pies ożyje.


Czym Bóg różni się od producenta muzycznego? Bóg nie myśli, że jest producentem.


Spotyka się dwóch czeskich muzyków:
- Wiesz co, założyłem kapelę
- Świetnie, a co to za kapela?
- Kwartet
- O! A ilu was tam gra?
- Trzech
- A kto?
- No ja i mój brat
-To ty masz brata?!
- Nie, a co?


Jak się nazywa osoba która zawsze trzyma się z zespołem? Perkusista.


Spotykają się dwaj muzycy jazzowi i jedem mówi:
- Wiesz, kupiłem twoją nową płytę!
Na co drugi:
- A, to ty...


Ilu gitarzystów potrzeba, żeby wymienić żarówkę?
pięciu - jeden wymienia, a pozostali mówią, że stare lampy grały lepiej.



*Ilustracja autorstwa Justina Williamsa pochodzi z artykułu "Band Chemistry" na vice.com, który prezentuje krzywdzące i nieśmieszne stereotypy muzyków
rockowych

** vol. 2 bo vol.1 jest tutaj.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

alternatywną wersję znam:

Koncert rockowy.
Perkusista myśli: Ale równo dzisiaj gram, jeszcze solo i po sztuce laski są moje.
Gitarzysta: Ale dzisiaj dobrze żarzy gra, jeszcze jakaś porywająca solówa z tarzaniem się na podłodze i laski są moje.
Wokalista: Ale dzisiaj czysto wychodzi, normalnie wszystkie panienki u stóp będę miał.
Basista myśli: wdech, wydech, wdech, wydech...

mary pisze...

hahaha ta wersja jest lepsza

Anonimowy pisze...

Stary dowcip, ale znałem w wersji, w której to perkusista na końcu myśli : RAZ, DWA, TRZY, CZTERY, RAZ, DWA, TRZY, CZTERY!

jazzowy alchemik pisze...

no to ja jeszcze dorzucę ze swojego podwórka jeden :

co należy zrobić, zakładając wytwórnie jazzową, żeby na koniec roku mieć milion dolarów?

- mieć dwa miiliony na początku.