niedziela, 22 marca 2009

Czego słuchaliście zanim wiedzieliście czego słuchać?

Pamiętacie czasy, kiedy nie było Pulpa, zanim ktoś ci powiedział że słyszał o takiej dziwnej nowej kapeli The Strokes, a BRMC pytali "Co się stało z rock'n'rollem?"? Kiedy nikt nie słyszał o obcisłych spodniach, Mike Skinner nawoływał do popychania, a większość Kings of Leon nie mogła jeszcze legalnie pić? Ja mgliście. Ale tej soboty siedziałam przy piwie i nagle łapię się na tym, że znam słowa piosenki która leci w klubie, ale nie wiem skąd. Jedno piwo i szper w googlu poźniej odkryłam, że słuchałam kiedyś takiej kapeli jak Finch.
(prosze się nie zrażać krzykiem)

... a potem odkryłam w swojej głowie więcej takich kawałków które lubiłam w innej erze




i ekhm to...

no co, ja byłam nastolatką a oni mieli tatuaże i kolczyki w różnych dziwnych miejscach.

Śmiesznie jest sobie pogrzebać w pamięci za zespołami które się lubiło zanim zaczęło nas obchodzić czego się słuchać powinno. Jak ktoś coś ciekawego odkryje to wie gdzie mnie znaleźć.

ps. I co się stało z All Saints??

3 komentarze:

karutek. pisze...

Ty, ale moldy peaches to nadal sie lubic powinno!

Anonimowy pisze...

No ja pamiętam :)
Nie wiem czy to dobrze ;)

mary pisze...

ale czy ja mówie że nie powinno;)?